woensdag 18 september 2013

Envelopkaartje

Voor het eerst ga ik mee doen met een wedstrijdje hihi! Op het blog van Erna Logtenberg staat een wedstrijd waar je nog tot 30 september aan mee kunt doen. De opdracht is om een envelopkaartje te maken. De maten zijn aangegeven, alleen zijn die volgens mij anders dan die Erna voor haar eigen kaartje heeft gebruikt. Die van mij ziet er dus iets anders uit, maar ik vind hem zelf erg leuk geworden!


 
 

Voor het kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt:

Cardstock Real Red en Whisper White, Stamping pad Real Red, dessinpapier I and Me, embossingpoeder clear, stampsets Papillon Potpourri en Vintage Verses (van de Sale-A-Bration) en punch Bitty Butterfly; allen van Stampin'Up. Verder nog een snijmal waar ik het merk niet meer van weet .....

 Nu maar afwachten wat de andere inzendingen zijn!

Groetjes, Frederique



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je er van gemaakt! Super dat je meedoet met mijn wedstrijd! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen