maandag 28 december 2015

Shareclub!

Nog een weekje en de nieuwe voorjaarscatalogus gaat in! 5 januari verschijnt deze brochure die geldig is tot en met 31 mei 2016. Ook de huidige jaarcatalogus is tot die datum geldig.
Bovendien verschijnt ook de Sale-a-Bration-brochure! De Sale-A-Bration is van 5 januari tot en met 31 maart 2016. Bij elke 60 euro die je bestelt uit de geldende catalogi mag je een gratis artikel uitzoeken uit de speciale SAB-brochure! Hoe gaaf is dat!
Graag wil ik weer een share organiseren, de vierde alweer! Deze gaat in januari beginnen en zal tot en met juni duren.
Hierbij de informatie over de shareclub:
Dit is voor iedereen die graag Stampin’Up producten wil bestellen maar niet in de gelegenheid is om in één keer voor een groot bedrag te bestellen!
Als je meedoet aan een ShareClub, bestel je 6 maanden lang elke maand voor minimaal € 32,50 aan Stampin'Up producten. Wat je bestelt beslis je helemaal zelf; je kunt kiezen uit alle producten uit de dikke jaarlijkse catalogus + de lente/zomercatalogus.
Wat je krijgt:
- Stampin’Up jaarcatalogus en de seizoenscatalogus (voor zover je deze nog niet ontvangen hebt)
- Bij elke bestelling een door mij gemaakt kaartje of klein presentje
- Aan het eind van de 6 maanden krijg je van mij een cadeaubon t.w.v. 10% van het door jou bestelde totaalbedrag die je dan in het kwartaal er na kunt besteden aan extra Stampin'Up! producten!
De enige voorwaarde is dat je gedurende de hele periode van zes maanden mee blijft doen, tussentijds stoppen is niet mogelijk.
De ShareClub is exclusief verzendkosten, deze komen er nog bij. Per bestelling reken ik 1 euro aan verzendkosten en de verzendkosten van mij naar jou. Voor pakketpost maak ik dan gebruik van DHL, daar reken ik 4 euro voor van mij naar een DHL-servicepunt in of nabij jouw woonplaats. Je kan de bestelling natuurlijk ook ophalen bij mij in Rheden.
Iedere maand stuur ik je een mail om je te vragen je bestelling door te geven. Daarna ontvang je een mail met de betalingsgegevens. Na ontvangst van de betalingen kan ik dan rond de 10e van elke maand de bestelling naar Stampin’Up versturen.
Spreekt dit je wel aan en wil je meedoen dan kan jij je vanaf nu opgeven voor de Share Club door mij een mail te sturen: kaartenenkadootjes@live.nl onder vermelding van ShareClub. Aanmelden graag voor 5 januari 2016.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen