zondag 29 januari 2017

Pinkies Creative Day

Hoihoi, in dit berichtje vertel ik jullie graag wat over de projecten die ik heb gemaakt voor de teamdag van de Pinkies op zaterdag 21 januari.
 
Omdat onze upline Michelle Last uit Engeland over was gekomen voor deze dag én Damir Basic, Business Development Manager Stampin'Up Nederland, aanwezig waren hadden we in de dagen er voor de vraag gekregen om voor hen beiden een leuke kaart te maken. Hieronder zie je de kaarten die ik heb gemaakt met het Pop of Pink Specialty Designer Paper, vellum, de embossingfolder Softly Falling en de tekst 'The Sky is the Limit' uit de stempelset Over The Rainbow.
 
             
 
 
Met hetzelfde dessinpapier maakte ik mijn naamkaartje; de gestanste hartjes komen uit de nieuwe Love Notes Framelits Dies en mijn naam stempelde ik met de Labeler Alphabet Stempelset.
 
                                       
 
We waren die dag met zo'n 60 demonstratrices, zie hieronder de groepsfoto. En natuurlijk wilde ik wel even op de foto met  Michelle hihi.
 
 
 
In mijn volgende blogbericht zal ik het een en ander laten zien van de make and take's en workshops die we gedaan hebben die dag.
 
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
 


2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal heel gezellig uit en je naamkaartje is heel erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen