donderdag 2 februari 2017

Pinkies Creative Day deel 2

Tijdens de Pinkies-dag in Dordrecht hebben we een 3-tal make and take's kunnen doen.
 
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ze thuis heb afgemaakt; die zaterdag heb ik toch ook heel gezellig zitten kletsen met oude bekenden en met nieuwe teamgenootjes. Dat is ook wel een beetje de opzet van zo'n dag; naast het knutselen met elkaar wissel je ook ervaringen, tips en nieuwtjes uit.
 
Dit was de kaart die Janneke de Jong had voorbereid: met het washi-tape, de stempelset en de Frozen Treats Framelits Dies uit de Cool Treats Suite uit de nieuwe lente-/zomer-catalogus. Met een paar glimsteentjes is het kaartje gaaf geworden vind ik.  De stippen heb ik gemaakt met een stempel uit de set Gorgeous Grunge.
 
De volgende make and take was van Mieke Op 't hof: met de nieuwe Succulent Framelits Dies konden we dit mooie 'vetplantje' maken. Het potje is gemaakt met de Popcorn Box Thinlits.
voor het plantje is Old Olive cardstock gebruikt en de randjes zijn gesponst met Rich Razzleberry inkt. Het potje is gemaakt met Crumb Cake cardstock.
 
 
De benodigdheden voor de Make en Take van Carmen Sahadat-Morris zaten verpakt in een leuk zakje, zo op zich al leuk om als cadeautje te geven. Ik maakte deze kaart er mee, naar het voorbeeld van Carmen.
 
                                                    
 
De door mij gebruikte kleuren cardstock zijn Early Espresso, Pacific Point, So Saffron en Peekaboo Peach. De embellishments komen uit  de Cupcakes & Carousels Embellishment Kit en de gebruikte stempelsets zijn Carousel Birthday en Timeless Textures.
 
Dit was het ochtend-gedeelte, hierna hebben we een overheerlijke lunch gehad die helemaal verzorgd werd door Kaylee van Es; de dochter van mijn directe upline Helene Den Breejen. Met de namen van de gerechten natuurlijk in stijl op een kaartje!
 
 
 
De 2 workshops die we in de middag hebben gedaan houden jullie tegoed!
 
Wil je ook zulke supergave teamdagen meemaken? Neem dan gerust contact met mij op; ik vertel je er graag meer over!
 
Groetjes, Frederique
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen